En påse med skit kommer lastat!

Fyy vilken hemsk dag. Började lagomt bra med att jag försov mig till halv tolv när jag skulle ha varit instämplad på jobbet. Ringde och bekladade mig, skuttade ner i kläderna lagom fräsch och sprang till första bästa buss. Kom bara 40 minuter försent. Jävlig dag och jag vet inte hur jag ska klara att gå upp till trainee. Fan vad piss jag mår. Var nog lika att jag kuggade på provet i fredags. Måste snacka lite med min chef, orkar ju inte gå omkring och må bajs.

Har i alla fall hunnit städa och vara ute på en lång kvällspromenad med syster. Ledig onsdag och torsdag och då kommer även lönen. Skitbra för nu är jag så jävla pank.

image61

Sådär som jag känner mig idag. Liten och ynklig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bloggen är inte på våran sida idag!!

2008-05-13 @ 01:11:03
Postat av: Tobias

svar: haha jag vet, sthlm är allt tur ;D

2008-05-13 @ 08:01:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0