Baby, it's summer!

Så fint så fint så fint allting är idag och det kan knappast bli bättre. Jag slår emot en värmebölja när jag sätter min fot utanför dörren och solen knuffar mig i ryggen och min tshirt blir nästan blöt när jag cyklar. Cyklar längs skogsstigen och små små kryp försöker tränga sig in i näsan och ögonen när jag svichar framåt. Men det gör inget. Är det sommar eller är det sommar, mina vänner? Det ser så ut och känns minst sagt som det. Jag märker hur träden blommar och människorna runt omkring mig går lättklädda och visar hud från både ben och armar. Termometern visar tjugotre grader i skuggan.



Jobbar några timmar idag och sen njuter jag bara av dagen utomhus. Försöker plugga lite inför traineeprovet som är nästa vecka men det går sämst och det blir mest ingenting av det. Promenad och lite handling och dagens smak är mjuk söt krämig och klibbig.

Kommentarer
Postat av: Emsan

Jaa, sommar! Fruktansvärt underbart. Jag önskar bara jag kunde njuta mer. Men efter imorgon får jag ju faktiskt sommarlov! Och då ska det njutas! Ha en jättebra söndag!

2008-06-01 @ 17:20:57
URL: http://emmaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0