Var är min sol?

Vem har tagit min sol och bytt ut den mot dis? Och vem har satt slask på vägarna? Mina skor blir blöta och jag gillar det inte. Jag är trött trött trött. Har sovit dåligt och jag klev upp halv sju i morse. För igår bestämde jag att det skulle bli en morgon promenad idag. Och det blev det. I slasken i det disiga dimmiga äckliga fula vädret. Blåbärsgröt till frukost och jag vill helst bara gå och lägga mig igen. Ska jobba idag, är egentligen ledig men vad gör man inte. Självklart ställer man väl upp om någon fått magsjuka. Dock är det stängningspass och jag fasar inför det. Ehuuuum ja. Undra vad jag ska hitta på resten av dagen? Ja, jag är ju bra på att roa mig själv så nåt blir det väl alltid. Tjiing.

Kommentarer
Postat av: Emsan

Jag var inte vart jag vill flytta. Men Kungsholmen kanske? Det pendlar lite vad jag vill. Och tills det att jag kommit på det bor jag hemma :) Praktiskt och bra rent ekonomiskt!
Bor du själv?
Ha det toppen!

2008-03-12 @ 22:12:31
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0