Trouble in here

Senaste nytt: Magma i lördags var skruvat och Ken Ring sög och mitt öra gick sönder vid högtalaren men jag sprang mest runt och pratade med alla andra och det ringde hundra gånger och det var mest skruvat. Söndag likamed jobb och jag ville bara lägga mig ner och grina för jag mådde skit och det sprang runt små djur i min mage som yra höns och ingen sömn och jag trodde aldrig jag skulle få komma hem. Måndag jag vaknar och djuren är kvar och jag kan inte äta eller tänka och jag orkar inte med något men jag sysselsätter mig hela dagen och det blir tio koppar te och jag läser ut Ralphs Party. Måndag det är bättre och nu är jag fri som en fågel och det är jag mot världen. Jag köper nya braller och skorna som jag fyndade igår för 35 spänn blir grejt. Jonas kommer förbi mig och vi skrattar och pratar minnen och skit och mer skit. Förändring, nu jävlar! Jonas ringer och vi diskuterar viktiga saker och jag asgarvar och vill klämma sönder min tub med mjukgörande hudkräm. Jonas skrattar mest fast allt är rått. EMBRACE ME BEAUTY OCH HÖRS SEN!

/snurr

Kommentarer
Postat av: ewe

du har skrivit måndag två gånger *-) menar du att det är bra på tisdg? :P

2008-03-12 @ 15:15:30
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0