The End

Aaaaaaw! Har precis sett sista OC avsnittet, någonsin. ÅÅÅÅH! Det var såå fiiiint. Jag blir så rörd, tårögd, gråtfärdig. Vet inte hur många gånger jag har grinat för den serien. MInns när jag, syster och Henrik hade suttit i fjorton timmar i sträck och tittat på OC, första säsongen. Sedan skulle vi se slutet någon dag senare.. mamma kommer och slår sig ner i soffan bredvid oss och börjar ifrågasätta allt. Jag och Louise ber henne bara vara tyst, sedan börjar vi båda två lipa som två småungar. SÅ SORLIGT ALLT VAR! Och mamma försökte trösta oss med att "men flickor.. de är ju bara en serie" och hon såg inte ut att förstå nåågonting. Men aaaaw. Som jag gillat den serien, nu är den slut. Även om den spårade lite, mmmm mitt OC <3 LOVE LOVE LOVE!

Kommentarer
Postat av: jossan

ååååååh, OC är så jävla bra ! man kan ju inte låta bli att fälla ngr tårar när man kikar det ibland :)

2008-03-25 @ 12:59:54
URL: http://tarjajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0