Sunshine babe!

Idag har jag varit äckligt produktiv. Och jag gillar verkligen såna dagar. Klev upp tidigt i morse, åkte till jobbet och jobbade. Hemma vid 15tiden och bestämmer med Elisabeth att vi ska dra och fika. En dusch och sedan bussen mot stan. Kaffe och skitsnack och sedan fick vi för oss att sola. Så vidare mot solariet och förhoppningsvis gick vi därifrån med lite mer färg. Kommer hem, äter linssoppa och glor sista avsnittet av Gossip Girl. Lagomt trött. Så ringer plötsligt Edvin och vill ha med mig på promenad. De blir en långpromenad och de var riktigt jäkla skönt. Nu tänker jag minsann inte gå ut mer idag. Är skittrött och ska snart skutta till sängs. Många trevliga diskutioner idag. Me like.

Som sagt, fy fan vad ytligt! ;)

Kommentarer
Postat av: Emsan

Säg inte det. Luleå kanske is the place to be?

Jag har kanske inte ätit mer heller. Snarare bytt ut mat mot godis vilket inte är så nedrans bra kanske.. Yes, nu är det dax att bli nyttig igen!

Ha en bra tisdag!

2008-03-25 @ 11:05:24
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0