Sunshine and coffee!

Hejhejhej underbara morgon. Jag har varit på promenad i solen med mamma och hunden. Vi gick på isen och det var härligt härligt. De är diamanter i snön men jag önskar att de satt någon annanstans. Har sovit så dåligt inatt och vaknat konstant av underliga drömmar. Gick bra på jobbet igår och mina arbetskamrater är toppen. Ikväll ska jag ha kul.

Dagens plan ser ut ungefär såhär: Frukost. Stan och inhandla legings och nagellack. Storheden med barbapappa familjen (?). Chilla. Middag med muminmamma familjen. Dusch och läppstift. Hooka upp med Elisabeth babe. Förfest hos M (?). Utgång på Magma med tha gääääng! Pheeeeeett. Mina dagsordningar blir inte alltid så som jag tänkt.

Internationella kvinnodagen idag, glöm inte det!

På återseende/ E.

Kommentarer
Postat av: Emsan

Jag bor söder om söder och jag trivs toppenbra. Men vi får se när jag hamnar när jag börjar fundera på att flytta!
Hoppas du har en toppensöndag!

2008-03-09 @ 11:58:07
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0