Something pretty

Nu känner jag mig riktigt grym för jag har ett periodkort. Kan åka hur mycket buss jag vill, så om du har lust att dra en tur med mig är det bara att slå en pling. Självklart åkte jag buss hem från stan. Den skumpade hit och dit och jag tror den var lite trött. Har även fått tillbaka internet efter ändringarna på bredbandsbolaget.

Den 15e kommer min lön (eller 14e eftersom det är en fredag). Den kommer inte vara så stor eftersom jag knappt jobbat något under februari. Men eftersom jag inte har fått lön sen december känns det kul att en liten peng skuttar in på mitt konto. I april kommer det finnas mer att vänta, hell yeah. Det jag ville komma fram till var iaf att jag jobbar hela fre lör och sön så mitt kontokort kommer förmodligen att brinna upp av iver över att få användas. Klockan 10.00 på måndag kommer jag att hänga utanför butkerna, tro mig.


Kommentarer
Postat av: jossan

njae vi började skolan redan i måndas och jag är redan skolless.. det här ser tungt ut, men vi har ju påsklov snart :) haha, hur gåre för dej där i luleÅ ? vad jobbar du med ?

2008-03-04 @ 21:36:14
URL: http://tarjajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0