Påskafton/ Påskdagen

Lördag och efter promenad, en sväng på stan med syster och en evig väntan var de äntligen dags att bege sig. Tog bussen hem till Evelina och min andra kusin som fyllde år. Grattis! Jag slog mig ner direkt framför ett efterlängtat guitar hero och en öl till hands. Sen kom de ytterligare lite folk och jag vet inte riktigt hur många vi var till slut. Blev bjuden på goda drinkar och sen öl öl öl. Blev att spela spel och snacka skit. Vid 02 hämtade min käre gamle vän Jonas upp mig och körde mig till Sävast. Tjiiiii. En öl och massa skitsnack och dittan och dattan och godnatt någon gång på morgonen.

Vaknade vid 11 och fick mig skjutss hem till Luleå igen. Lagom sliten och bakis direkt hemkommen var de bara att dra på sig massa kläder och promenera ner till nästa fest. Jag deltog inte i drickandet trots många försök av mina galna släktingar. Det var den årliga påskfesten med grillning och öl hela dagen utomhus. Ja, dom vuxna drack friskt på. Jag ville mest sova. Men det var riktigt trevligt och en god middag fick jag mig. Vi var säkert en 15 pers. Mot kvällningen promenixade jag och syster hem. Sletna som fan låg vi resterande timmar av denna söndag i min säng framför OC. Min mage fylldes av choklad. Lagom mätt somnade jag vid tjugotvååå.

Trots allt en bra påskhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0