Nöjd!

Tjolahopp och hej jag har precis kommit hem från jobbet. Idag gick stängningen riktigt bra och jag känner mig nöjd som fan. I övrigt har det varit en riktigt bra dag. Jag ville ha förändring som jag sa, och nu har jag total möblerat om mitt rum. Eftersom det är så litet och jag har så mycket saker har jag alltid trott det varit omöjligt. Men ikke! Så kan ni se framför er hur JAG skruvar isär en sängram, en svart i smide. Lyfter ur en 120s madrass och liksom bänglar och vrider och skruvar och lyfter. Jag höll fan på ta livet av mig. Fick sänggaveln i huvudet, klämde benet och min fot höll på mosas under ton. Men självklart fixade jag biffen! Tur att man har lite i armarna! Så nu kan jag ligga i sängen och se film och så har jag grejjat värsta läshörnan. Jag är ju lite nördig i böcker. Mmmmm fan vad jag njuter just nu! Tehe. En ledig dag imorgon och sen brakar helvetet lös!

Tjiiiiingpling!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Precis, det håller jag med om. Ta allt som det kommer så ordnar det sig nog. (Förhoppningsvis, haha)

Åh, jag älskar att möblera om. Tyvärr har jag svårt att göra det i mitt lilla rum. Men kul är det med förändringar!

Ha en bra kväll!

2008-03-13 @ 18:02:34
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0