Nervous.

Det står söndag stämplat i min panna. Långfredag tog verkligen hem priset för sitt namn. Dagen var oändlig och trots min tidiga uppstigning igår kunde jag inte somna försen efter nolltvå. Spenderade oändligheten tillsammans med min kära syster Louise. Vi låg i min säng orubbliga halva dagen framför GG och sedan drog vi till stan. Kaffe på Roasters en två tre fyra kaffe och två timmar senare åkte vi hem. Jag fortsatte min kväll framför resterande OC avsnitt. Tills de tog slut. Då fällde jag en tår. Tankarna sprang iväg och jag kunde inte hindra mig själv från att tänka på dessa saker.

Lördag idag men det står söndag stämplat i min panna. Vaknar strax före halv nio helt av mig själv. Känner mig pigg. Bestämmer mig för att försöka somna om ändå. En två tre minuter. Jag hör fågelkvitter. Jag kliver upp trots allt  och när jag viker upp persiennerna lyser solen klart utanför. Slänger på mig kläderna och går ut på en promenad. Solen lurade mig lite lite för det var kallt. Går en runda och försöker fånga upp solens strålar. Inkommen och jag grundar med gröt.

Påskfest ikväll och jag hoppas på de bästa! Det blir inga påskkläder men mina naglar är trots allt målade i orange. På återseende! / E.

Kommentarer
Postat av: Emsan

Nä, kommer Björn till Luleå?! Då är det kanske där man ska hänga i höst! :)
Jag har väl inte gjort så mycket mer än ätit i helgen. Men det är ju gott! Har du haft en bra påsk?

2008-03-24 @ 12:53:43
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: ewe

rubriken? haha :P

2008-03-24 @ 13:09:24
URL: http://pappersplan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0