Meningslöst?

Meningslöst bloggande. Allt är så ytligt! Så extremt jävla ytligt! Tacka vet jag min privata dagbok! Så vad ska jag hitta på att skriva idag? De flesta dagar och veckor ser likadana ut. Jobba, sova, äta (typ en frukt?), fika, hänga med polare, dricka öl, läsa böcker osv osv osv! Men jag måste nog tillägga att jag mår bättre än på länge! Dock tar jobbet kål på mig och jag känner mig alltid så stressad. Alltid beslutsångest över massa saker har man också. Crap!

Två dagar innan helg och det kryper redan i kroppen. Insomnia på fredag eller inte? Om de blir, får jag förmodligen en äcklig bakisdag och hela helgen förstörd. Eller ska man kanske för en gångs skull köra en vit helg och göra något mer vettigt? Åh, jag orkar inte tänka just nu. Min säng skriker efter mig. Orkade inte med någon promenad med Edvin idag, dåligt av mig att inte ha ork. Har dock beställt lite nya böcker och de är alltid trevligt.

Igår fick jag äääääntligen, och jag menar äntligen, hem min dator. Har varit utan den i fyra månader nu och det kändes lite konstigt att börja gå igenom allt som fanns på den. Så mycket bilder och så mycket musik. Såna saker som får minnen att väckas till liv. Nostalgi nostalgi!

Gnatt ohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0