LOVELY

Fan alltså! Vilken underbar dag. Strålande solsken utomhus och jag fick sluta 40 min tidigare från jobbet. Vanligtvis brukar jag inte vilja det, men idag kunde jag inte motstå. Måste ju snart börja fixa och dona inför ikväll. De blir att åka till Evelina och sen vidare mot förfesten. Sedan INSOMNIA! Jag ska ha kul ikväll och mitt humör är på topp!

Fick för övrigt en massa beröm idag. Cheferna sa att dom tyckte att jag utvecklades snabbt och att de gick riktigt bra för mig på jobbet. YAAY! "Jag trodde ju på dig redan från början, jaa! Duvet man har sina favoriter!" Hah, kan knappast påstå att det var tråkiga ord i mina öron. Känns skitkul. Jag tycker själv att de går bättre och bättre för varje dag.

Och min IPOD som jag trodde att jag hade supit bort på nyårsafton har blivit upphittad. Ja, den var hemma hos Edvin och Joel. Där kalaset hölls. Jag visste väl det! Otroligt att den kom fram, jag hade redan förträngt det. Min dator är på plats och nu min IPOD. Fan vilken bra vecka!

Ps. Slusk på bussen idag igen. Jag slängde upp benen på sätet och glodde rakt ut genom rutan. Jag klarade mig. Ds.

Kommentarer
Postat av: Emsan

Jag vet, det är helt galet hur tiden går! Veckorna går fortare än.. jag vet inte vad!

Jovars, pluggandet går okej. Men jag vill inte påstå att det är särskilt roligt. men det är helt i alla fall!

Hoppas du hade det kul igår!

2008-03-29 @ 10:38:55
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0