Långfredag

Så nu har man påskledigt. Åh så skönt, hela tre dagar ink helg. Var en helt galen dag på jobbet igår. Smockat med folk från de jag kom till de att jag gick hem. Och när jag kommer hem upptäcker jag att det har kommit ett brev från posten. En AVI. Om att jag kan hämta ut min dator nästa vecka. Är de saaaant? Har ju bara väntat i tre månader så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Men halleluuuja! Sedan hade mamma köpt ett påskägg åt mig också. Fullt med nötter, naturgodis och choklad. Så jag slog på några Gossip Girl och OC avsnitt och njöt på de goda framför serierna. Ett perfekt avslut på den tunga dagen. Somnade lagomt fet efter midnatt! Och idag har jag lyckats släpa mig upp halv nio. Har ingen aning om vad jag ska göra idag.. de är ju som söndag. Nåja, de löser sig! Nu ska jag äta frukost och se lite GG! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0