INSOMNIA!

Ett bevis på att jag är totalt ur balans idag. Skulle vispa vaniljvisp och plockade fram mixerstaven. Satte i kontakten och skulle precis köra igång, men då insåg jag att något var väldigt fel. Fy fan, jag mår som en påse skit idag och jag luktar förmodligen som en också. Gammal fylla, svett, rök och parfym. Vem vill komma och mysa med mig ikväll?

INSOMNIA IGÅR. Jag hade en riktigt jävla bra kväll! Förfest hos Sussi och jag träffade så jäkla myckte nya människor. Jag räknade till sexton pers med en göteborsk dialekt. Alla var supertrevliga och roliga. Party party partyyyyyy! Började vid 19 tiden, beställde taxi till 23.30 och då bar de iväg mot de gamla bryggeriet. Jag bokstavligen ramlade in. Där var det ännu mer roligt folk och jag var snyggast i mitt fodral. Flum och trams och flams hela natten lång och jag blev bjuden på öl från höger till vänster. Hemma vid nolltre och en hårdbrödsmacka och sömn. ÅHÅÅHÅHHhh toppen kväääll!

Vaknade halvfull före nollnio av att musiken på datorn skrålar på högsta volym. Måste ju ha somnat med den på, lol. Sminkade om mig lite snabbt och drack mängder med kaffe. Drog till stan och upp på Mat och Prat. Där satt pappa, A-K och mina söta småsykon Sara och Emil. Pappa bjöd på mer kaffe och jag berättade om min galna kväll. Pappa påstod att jag skrek mest. Sen ringde Tim och så drog jag vidare med honom på ytterligare en fika. På TA såklart. Drack två koppar te och var röd om kinderna. Sen traskade vi runt på stan tills mina ben vek sig. Drog hem och åt lite mat. Slappa slappa hela dagen och jag är helt knasigt snurrig.

Mötte upp Elisabeth en sväng och lämnade tillbaka hennes klänning och armband. Sen gav vi varandra en vinglig och hård lång kram. HON FLYTTAR PÅ MÅNDAG! Åh, kommer sakna dig som fan Bettan. Snyyyyyyft. Men förhoppningsvis ska jag åka ner till Örebro om några veckor och hälsa på. Och inte nog med det, nu räknar vi ner. Jonna min babe kommer hem den 29e april. Läääääängtar!

Ps. Mitt horoskop är skrämmande instämmande idag, och det var de även igår. Ds.


 Ett jag. Och två jag.


Kommentarer
Postat av: Emsan

Vad kul det är med riktigt lyckade kvällar! :) Hoppas du återhämtat dig ordentligt nu!
Ha en bra dag!

2008-04-01 @ 11:35:33
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0