Go Gossip Girl!

GOSSIP GIRL! Pah, började från avsnitt ett igår och har nu sett sex st. Helt okej serie. Så nu varvar jag med den och OC säsong fyra. Ligger lite efter där men vafan. Alltid något till tidsfördriv när jag inte orkar engagera mig mer. Har torts allt gjort lite nytta idag. Varit ute på isen i solen och promenixat och sedan jobbat. Imorgon blir det mer jobb och sedan är jag ledig hela fre lör sön. WHOOOPIDO! Det var länge sen man hade en ledig helg. Så de ska bli jävligt skönt. Påskfest på lördag och klädseln bör gå i nyanserna gul/röd/orange. Får se om jag lyckas hitta något att ha på mig. Borde försöka hinna över en sväng till min far också. Måste träffa mina söta småsyskon. Har inte hunnit vara där på länge nu, alltid fullt ös. Eller nåt. Nu ska jag fortsätta nörda framför serier. Upp tidigt imorgon! Tjiiiing.

Ps. Gud vad ytligt det är. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0