Fynd och fika

Jag o Bettan drog på kupan idag. Fyndade två böcker till priset av sju kronor. De kallar jag verkligen fynd. Vi fikade på de vanliga stället men idag blev det inget kaffe, däremot några koppar te. Vi pratade på som vanligt och inte försen hungern påminde oss drog vi hem. Thailand kom åter på tal och shit vilka planer vi har. Planer på allt möjligt. Ååhåhåhåhåhhhhhh jag blir så ivrig och förväntansfull och helt tokig!!! Fan vad jag älskar att ha ett jobb! Med pengar blir möjligheterna så stora! Och jag har världens bästa mamma! Gonatt världen!

Kommentarer
Postat av: ewe

hur blir det med norge då? ;D

2008-03-05 @ 22:57:14
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0