Ett lik med blodsprängda ögon!

Idag är det riktigt synd om mig. Eller kanske får jag helt enkelt skylla mig själv. Kom hem igår från jobbet efter en tuff dag. Hade sovit fyra timmar och inte ätit mer än en banan på hela dagen sedan frukosten. Väl hemma vid artontiden och jag känner mig riktigt rastlös. Morsan är på vift och likaså syrran. Så jag var ensam hemma. Simon blir min räddning eftersom alla verkade vara vädligt upptagna igår. Så, han kommer hit och har med sig en jävla massa öl och en flaska mintu. Jag känner mig mer sugen på öl än mat så vi börjar klunka i oss. Han klinkar på min gitarr och de låter fint fint. Vi skålar för våra nya singelliv och diskuterar för och nackdelarna. Riktigt trevligt. Ölspel på två och hej vad de går undan. Jag blir kanon och vi äventyrar vidare. Buss till Östermalm och till en konstig fest. Jag känner ingen men Simon gör. Jag börjar känna mig riktigt jävla dålig. Inga detaljer nu. Så de blir taxi hem för min del och jag däckar före midnatt. Vaknar klockan 09.30 idag av att mamma ringer. Shiiiitshitshit. Jobb om en halvtimma. Jag hinner inte mer än tvätta bort allt gammalt smink och slänga på mig kläder. Mamma kör mig till jobbet och jag hinner i tid, tack gode gud. Klockar in 09.57. Rekord? Ja, eftersom jag kände mig full när jag vaknade så mår jag skit hela dagen på jobbet. Trodde fan inte jag skulle överleva dagen. Men det gjorde jag lyckligtvis. Men att man aldrig lär sig! VARFÖR lär jag mig aldrig. För de första, ingen alkohol på tom mage och för de andra.. inte dricka när jag vet att det är jobb tidigt nästa dag. Ugghhghgg. Synden straffar sig själv. Nu är det snart midnatt och jag känner mig inte helt bra än. Huuua. Ska bli skönt att få sova efter dessa omständigheter. Imorgon blir det en skön ledig dag. Tack för det.

Nu ska jag krypa ner i min underbara säng och läsa vidare på min bok. Hål i huvudet heter den. Yeah grymt bra. Bokmal som jag är. Undra hur många böcker jag har läst de senaste månaderna? Måste ju vara ett femtiotal! Böcker är bra skit! Aja, TOJHEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0