Drömmare

Bleeh den här dagen började fan inte bra nog. Vaknade klockan 13, de känns skit. Jag som alltid brukar vara uppe med tuppen. Fick inte njuta av mina morgon timmar idag inte, neeej. Så ska jag snart iväg och jobba också och sen när jag kommer hem är det bara att lägga sig för att orka stiga upp imorgonbitti och åka iväg till jobbet igen. Känns ju som en rolig helg. Verkligen. Det är inte slask ute idag och de är heeeelt underbart. Slipper man bli blöt om fötterna, eftersom det knappast finns något värre. Drömde inatt att mina högtalare hade "gått ut". Ljudet var på prövotid och nu hade de slutat funka. Gissa vad de första jag gjorde när jag vaknade var? Självklart startade datorn och kollade om de funkade, puuuh. Vilket dem gjorde. Jävligt tur. Man vet aldrig med drömmar! Nu ska jag drömma mig vidare in i duschen och stressa lite halvlagomt. Jobb klockan sjutton!

Bye kids!

Kommentarer
Postat av: ewe

ordentliga skor heter det! :P

2008-03-14 @ 18:39:02
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0