Bästa stunden på dagen!

Bästa stunden på dan! Det är just nu.. Frukost och kaffe. Ja tacka vet jag dessa timmar. Helgen är åter igen över. Ja det var den förståss för ett par dagar sedan men jag är lite efter här. Maskeradfesten i lördags blev lyckad eftersom alla klädde ut sig. Och jag tyckte verkligen att jag gjorde sköldpadda och krabba väldigt utförligt i charader, visst?

Söndag morgon ringer Jonas och vill komma förbi på en kaffe. Jag trodde ingen av mina vänner steg upp klockan 09 och han var nog lika förvånad som jag. Så han kom på en morgon kopp svart med mjölk och jag fick åka Volvo S80 till jobbet. Jobba jobba jobba jobba åka hem, duscha, äta och sen slocknade jag direkt. Klockan var nog inte ens 22. Men med tanke på att jag sovit 8 timmar under helgen och stressat runt och partajjat och jobbat, var det inte så konstigt att jag var trött. Det känns fan som att jag stressar helatiden.

Igår rensade jag min garderob, dammtorkade, bytte sängkläder och städade runt. Blev även en ny plåt med fetaost muffins. Jag är som besatt av dem och de blir bara bättre och bättre för varje gång. Yumyum. Satt på kulturenshus och läste igår också, jag gillar verkligen att vara där. Sedan prommade jag hem till pappa och company och drog slaggen där. Eller här. För jag är fortfarande kvar.

Idag måste jag inhandla ett periodkort. Hejdå.

Här bjuder jag på en bild från i lördags. Från Vänster: Sanna (Plupp) , Jag (Mimmi) , Ewe (Darla, Hitta Nemo) och Maja (Snurre Sprätts flickvän). På partyt fanns även en Sailor Moon, Lucky Luke, Duffman och Karl Alfred.



Kommentarer
Postat av: ewe

den är ju jätteful den där bilden >_

2008-03-04 @ 21:15:32
Postat av: ewe

<

2008-03-04 @ 21:16:19
Postat av: ewe

"Snuresprett" förlåt, men jag var tvungen att skratta :D snurre sprätt! :P (heter han i sverige i alla fall) och duffman sitter ihop ;)

2008-03-04 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0