Wish me good luck!

Hoho vilken dag i sommarens tecken! Tog lite sovmorgon fram till klockan elva. Då blev det bikini på med bums och ut i 29graders sol på balkongen. Helt sjukt vad det stekte. Pallade knappt mer än tjugo min innan jag gick in igen. Klänning och invigning av mina nya sandaler och buss till jobbet. Var där redan vid halv två för att plugga. Så satt med fetaste pärmarna på uteserveringen och Isak som hade slutat för dagen höll mig sällskap. De var skönt och min arm blev knallröd. Nöta nöta nöta fram till klockan fyra och sedan arbeta arbeta till åtta och sen buss in till stan för att möta upp Johan. Vi satt på Roasters och drack kaffe och pluggade mer. Om jag inte klarar provet imorgon vet jag inte vad jag gör.. ska gå igenom allt en sista gång för alla nu. Jag är helt slut men måste verkligen. Ska upp kl 06 också.. aaaaah! Inte alls att jag känner mig stressad, nejdå. Aja, berättar imorgon hur det gick. ÖNSKA MIG LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0