Mmmmm!

Uppstigning 07.30. Fyra koppar kaffe och en dusch. Fixa lunchlåda och jag var hurtig nog och gjorde egna linsbiffar. Jag känner inte många som gör sånt före klockan 10 på morgonen. Garderobsgrubbel en stund men sedan hittade jag en fin outfit. Iväg med buss kl 11. Jobb 11.30-19.40. Nya dumma busstider så jag fick vänta en hel timme. Alla butiker ute på Storheden som är roliga stänger ju klockan sju så jag strosade runt på Ica Maxi. Självklart gick jag därifrån lite fattigare. Fast jag känner mig rätt rik just nu. Moahah! Hemma vid 21 och jag har precis käkat middag. Bättre sent än aldrig. Tröttelitrött är vad jag är, helt slut. Tur jag är ledig imorgon, då ska jag pyssla! Gnaaaaattttt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0