tisdag

Oj så jag försov mig i morse. Vaknade sex minuter innan bussen skulle avgå och jag fick lite lätt panik. Visserligen hade jag kunnat cykla till jobbet, men hur kul är det när det spöregnar ute? Nä jag ringde Johan och han hade skjutss så jag fick haka på. Tack tack. Vi hade nämligen assmöte i morse halv nio. Måste säga att de är rätt trevligt att gå på möte, lagom mys sådär. Klar med mötet vid tio och då gick jag och Johan och handla på Ica Maxi. Mmmmm jaaa nu har jag massa mat hemma, äntligen.

Har precis käkat en extremt sen frukost och nu mååste, verkligen mååste jag börja packa!  De känns bara så himla jobbigt. Tänkte koka lite linssoppa eller kanske göra linsbiffar också, men packningen är lite viktigare. AAAH! Okej, ska ladda bryggaren med kaffe och sen köra hårt! Har exakt fyra timmar på mig innan det är dags för jobb! Tjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0