Helg och nyheter!

Oj, nu ligger jag efter med bloggandet här! Men tiden är så knapp, haft totalt fullt upp med annat! Men det kanske bara betyder att man har ett liv? Höh.

Efter jobbet i fredags for jag in till stan och mötte upp Jonna. Vi slog runt på stan och köpte likadana bakis-brallor. Nu är det bara en tröja till som saknas, aah sen är våran bakisoutfit fulländad. Rätt töntigt men det är ju precis vad vi är också. Vi bosatte oss på Varvet precis som helgen innan. Blev en skön hemmakväll med film, god mat och en kvällspromenad genom stan. Vi rotade även fram Saras pärlor och gjorde armband, hah. Marängsvich till sängfösare.


 
Vi hittade fina tekoppar som vi drack kaffe ur. Bakelse fick visst också följa med.


Lördag upp och jobba från 09.30 till 19. Sjukt lång dag i värmen. På kvällen blev det partyparty. Förfest hos 'oss' med en jävla massa konstiga människor och sedan bar de av till Insomnia. De sög så drog vidare på Heroes. Jag och Marcus (min nya lilla vän som är ny i staden här)  var busiga nog och snodde med oss ölen vi köpt på Insomnia under jackan! Deni! Fyllemat på Statoil och sen blev det efterfest hemma. Alla somnade rakt upponed vid 05.


Jonna och Adam. Skåda Jonnas armband, vettja!



Söndag. Lagomt mysig vaknade jag några timmar senare och for iväg och jobbade. Mmm kul. 10-19. Kan lugnt konstatera att jag var sjukt trött igårkväll.

Och idag, måndag... Vad har jag lyckats med hittils? Jo, jag har jobbat såklart. Men även fått massa goda nyheter. För de första har jag tagit ett snack med min chef, så jag ska göra traineeprovet på onsdag iaf. Jag och Johan ska plugga som galningar ikväll! Och mina kläder från h&m ska jag fara och hämta ut också. Men de roligaste av allt! VI FICK LÄGENHETEN!! Så snart ska jag, Jonna och Marcus bli sambos. Kan berätta mer om de sen, hihi. Fan vad alla heter likadant, aah.

Nu måste jag fixa med massa saker, som sagt. Alltid fullt upp. Puuh. Inte ledig försen på torsdag. Då har jag tamefan jobbat 7 dagar irad. Blä! Nå, SOLEN SKINER och det är sommar!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Tentan var svår, men det kändes bra. Se till att hålla tummarna nu! :) Yes, nu har jag sommarlov! Helt underbart! Så livet leker här också! Nae, vad kul med lägenheten! GRATTIS! Ha en bra dag!

2008-06-03 @ 14:34:40
URL: http://emmaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0