In the middle of the night

hejhopp. Jonna sover sött på mitt golv och jag försöker bli trött. Vaknade lite väl sent idag, halv jävla två. Kanske inte så konstigt att jag var trött, man lever ett hårt liv liksom. Party all the time och noll sömn. På några dagar blir de tufft. Aaah. Jobbat från 16 till 23 och det var första stängningen jag och Johan hade på egen hand. Allt gick skitbra tills vi märkte att en grej på kontoret fuckade sig. Så om allt hade stämt hade vi nog haft en jävligt bra första stängning som de noobs vi är. Närå vi är grymma! Hah. Ja och så äre ju fotbolls EM nu så vi har Sverige tröjor på jobbet. Alltså jaao fotbollströjor och en blå keps. Känns fan inte så seriöst. Som om vi knegade på Jannes grillkiost i Kiruna eller något. Nåväl. När jag kom hem vare bara att byta om och promenera iväg. Gick hela vägen från Mjölkudden till Örnäset. Ja nivet de är en bra bit, tog närmare timmen. Där mötte jag upp Jonna som varit på party och var feting less. Vi handlade lite ägg och keso på Starre sen blev de lite käk framför en serie här på Varvet. Och nu som sagt, har hon somnat och jag försöker bli trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0