After all

Aj, råkade kutta av mitt finger halvt om halvt på en lökskärare idag jaaa! Fyyy vilken smärta! Mmm. Har jobbat en sisådär tio timmar idag och kvällen har spenderats med film, kortspel och massa svammel i sällskap av Jonna och Tocke. Och nej jag tror inte att Tocke är ett riktigt namn och ni två är äckliga. Fast de vet ni ju redan, ellerhur! Eeeeehe nä men vad har mer skett i helgen då? Någon som undrar? Nä tänkte väl det men jag kan berätta lite kort att jag har mest jobbat och umgåtts med Jonna på kvällarna. Ja riktigt ovanligt dvs. Vi nöter just nu en serie som heter Graven, med Kjell Bergqvist. HAN ÄR JU BARA SÅ BRA ALLTID JAAA! Ohja.

Happp, imorgon är jag minsann ledig! Sånt man förtjänar efter flera dagars intensivt arbete. Och inte har jag fått någon sömn heller. I så fall ska det vara knappt. Jonna har slaggat här några nätter och då blir de mest surr och mat. Ja fan vad vi äter, helatiden. heehheeh. Jag är trött och det gör föbannat ont i mitt finger, då vet alla japp gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0