Solsting or whaat?

Den här dagen har verkligen flugit förbi men inte riktigt iväg ännu. I morse låg jag och pressade på balkongen någon timme tills jag smälte sönder. Drog in till stan och Jonnas jobb vid tvåtiden. Hjälpte henne att plocka ihop lite där sen tog vi med oss kaffe i pappersmugg och gick upp till Floras kulle. Hängbäng och flumflams och så gick vi till Roasters där Tocke och en Sebastian hökade. Vi babbla massa skit hit och dit nån timme eller två för sen blev jag rastlös. Seriösa eller oseriösa som vi är flängde vi runt på inredningsbutiker och det slutade med att vi köpte likadana handdukar, badlakan what ever. Mmm mycket söta i rosarött och döskallar fast Jonna svek och tog ett gråblått. Sen övertalade jag Jonna att skita i träningen och eftersom morotskaka hade varit på tapeten hela dagen kunde vi inte undgå att gå till BO's och tjinga en. Delade systerligt på världens största kaka av den storten på Floras och herregud vad magen gjorde uppror. Vi promenixade sedan till Elgiganten och mötte upp syster. Kikade lite på kameror men jag hade så himla svårt att koncentrera mig för min mage sprängde. Hem till mig och slacka järnet. Dricka kaffe och massa vatten. Har även fått i mig lite näringsrik mat nu och magontet är borta, dock känner jag mig smått yr.

Så fick vi veta av Marcus idag att vi får flytta in redan på onsdag. HÖRDE NI? ONSDAG! Dvs, nästa vecka. Hur sjukt roligt är inte det! Oden heeere weee cooome! Så mestadels av skitsnacket idag har gått i flyttplaner och inredning. Vi försöker även planera in en sväng till IKEA i Happaranda näästa söndag.

Dagen's:

Jag: Men vetu, bara för att vi kommer bo ihop behöver vi inte bli heltidsalkisar!

Jonna: Vad är de annars för vits?

Jag: Äh, men du vet att jag inte tänker supa varje dag och jag äär inte sån som vill göra de heller!

Jonna: Nä men jag är!

Jag: Jag vet, men jag tänker inte ta efter dina vanor! Du får ta efter mina vanor istället!

Jonna: Jaha, som vadå? Ha BLOMMOR i håret eller?


Hahahaha! Så jävla klockrent! Känn ironin i den halvtaskiga sanningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0