Fnittrig hoppig studsig

Äsch, raderar de gamla inlägget som jag skrev nyss, de blev fel. Jag är fnittrig, hoppig och studsig som ett litet barn just nu. Som vanligt vet jag inte varför. Jag tycker det är ofta som jag inte vet just, varför. Hahaha. Jag undrar om mitt kaffe är just kaffe eller något helt annat? Snurrigt och popigt och glatt. Åh jag känner mig så glad! Maia Hirasawa fyller mitt rum med musik från golv till tak. Oj nu ringde min syster helt oväntat och frågade vad jag skulle göra på midsommar. Funderar på att styra något. Blev sugen på att bjuda mina vänner på middag men det kan bli lite taaajt eftersom jag slutar först kl 19. Jonna vill supa bort skallen men jag tänker nog behålla min. Lovade att jag kunde släpa hem henne istället. Vi får se vad som händer. Alltid något eftersom jag inte är den som inte gör ingenting. Anyways, nu ska jag dona på med lite grejjer vad de nu blir. Senare idag ska jag hänga med Jonna! Ska även hinna dra en sväng på Elgiganten för att kika på en kamera, syster ska följa med och tipsa mig!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Åh, jag måste dricka ännu mer kaffe känner jag.

2008-06-17 @ 09:41:12
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0