Mot gröna ängar och skogar

Kul att det ska vara så svårt att bestämma sig. Blir typ helt galen på mig själv snart. Men, men jag trooor att jag har fattat ett beslut, snart. Nu. Jo. Jag åker till stugan ikväll med pappa, A-K, Sara och Emil. Ibland kan även jag behöva en lugn helg med familjen. Hinner sällan spendera tid med mina småsyskon och jag har ju inte varit i stugan på ett år. Ett jävla år. Den 10e juni 2007 var senast. Sov sista natten där innan jag flyttade till Sthlm. Men det var inte de jag skulle snacka om nu. Nej. Jag har lite problem med packningen. Även om det bara är en helg kommer jag fylla en hel bag med kläder och grejer. Tänkte ta med mig massa böcker i hopp om att jag ska kunna ligga och sola och läsa. Mys. Imoronbitti (lördag) ska vi in till Piteå på Badhusparkens loppis. Iih jag längtar! Men åh, måste fixa packningen nu. Sen ska jag iväg och jobba några timmar och förhoppningsvis hinna trycka in en fika med Jonna och lite folk innan vi åker iväg i eftermiddag. Gumman bli nu inte ledsen för att jag åker bort hela helgen, du kan alltid komma dit och hälsa på! ;D Puss!


Kommentarer
Postat av: jossan

härligt att åka iväg till stugan, hoppas du hade det trevligt :)

2008-06-14 @ 16:59:24
URL: http://tarjajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0