Katastrof igår och flytt idag

Så var det äntligen torsdag! Om några timmar kommer Jonna och Tocke och hämtar mina stuffs. Måste bara packa klart de sista. Hel skumt, har sovit min sista natt här hemma med mamma och syster nu. Idag blir jag, Jonna och Marcus sambos. Jag berättar mer om allting sen!


Igår tog jag och Johan rekord. Vi jobbade till halv ett inatt. Hahahahaha. Om inte alla program på datorn hade tjorvat så hade de tagit ännu längre tid eftersom vi nu var tvugna att lämna massa saker ogjorda. Men seriöst, det var helt sjukt med folk igårkväll. Vi hade inte en chans att förstänga eller börja röja undan något. Så när vi stängde klockan tjugoett var inte ett piss gjort. I vanliga fall brukar man börja dona vid middagstid men det var helt omöjligt. Jag är lite rädd för att det kommer vara såhär hela sommaren. Våran restaurang på Storheden är tydligen den som går bäst under sommartid. För vi får alla Norrmän och andra sommargäster från Arcus campingen. Dels tog det väl lite längre tid med allt kontorsjobb också eftersom det var första gången för mig som jag gick K-chef. Inte så lätt när man inte vet alls hur allt ska göras och vad som ska göras. Men det var kul ändå. Vi kom fram till att det är ingen idé att vara less och grinig för att klockan blir mycket. Vi går båda in med samma inställning och en bra stängning vill man alltid göra. Får se idag vad Rickard säger. Funderar på att dra in lite tidigare till jobbet idag, kanske måste fixa de där som buggade igår. Anyways, jag hoppas att det kommer gå bättre ikväll! Ska dock inte dricka sju koppar kaffe idag, kan lova att det är lite jobbigt när det inte finns någon toa. Kaffe går liksom rakt igenom. Hohoo.

Nu måste jag röjja klart innan flyttlasset ska gå! Har ingen aning om när vi får internet men ha det bra allesammans tills dess! Nu ska jag fota en massivs också, har ju faktist köpt en ny kamera. Bilder är ju mys. Aaaaahhhhhh packa var det!
HEJDÅ OCH NÄSTA GÅNG SKRIVER JAG FRÅN LÖVSGATAN! ;) Oden ODEEN ODEN!


Kommentarer
Postat av: ewe

tycker fortfarande oden låter grymt fult ;D

2008-06-26 @ 12:53:21
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0