I need a hug!

Jösses vad jag har stått i och gått an. Jag började faktist packa turligt nog. Fyra kartonger tog nästan fyra timmar, hm. Har endel grejer kvar att plocka ner i flyttkartongerna och sedan alla möbler som ska skruvas isär och ditten och datten. Var helt slut efter allt slit. Men ingen rast och ingen ro. Har jobbat från 17 till 22.30. Haha, sämsta och roligaste stängningen hittils. Fick snällt skjutss hem med Jonas och hans morbror, tror jag? Ja gud vad alla är snälla som kör mig överallt. Men jag bjöd ju på kaka så de gick väl jämt ut!

Har precis ätit lite och min kropp är så trött och tusen tankar snurrar runt i skallen. Känner mig på något vis ensam och ynklig just nu. Jag vet inte varför, men det mycket som händer för tillfället och de känns som att jag inte riktigt hinner med. 

Imorgon: Packa och dona. Jobb 14-22.

Torsdag: Flytt. Jobb 14-22.

Fredag: Vaknar upp i mitt nya hem. Jobb 12-22.

Lördag: Ledig. Dona i lägenheten och fixa saker. Boden Alive? Chillkväll? Kommer förmodligen vara tröttast.


Söndag: Åker till IKEA i Happis med Jonna.


Juli: Planera in personalfesten. Planera resor och boka biljetter, ta ledigt från jobbet. Jobba ca 180 timmar. JÖSSES?!??!!? Ordna i lägenheten. Hinna andas.


Augusti:
Jobba jobba jobba. Åka till Lodon med Jonna. Även konsert i Stockholm. LARS ÄLSKADE WINNERBÄCK!
Möjligtvis Norrköping också.


Sen miljoner saker till. Aaaaahhh. Nu ska jag gå och lägga mig, för snart ska jag upp igen. Hårt liv, ellerhur? MEN KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0