Förbereder mig inför flytten!

Pust och stön! Har donat sen halv åtta i morse. Har lyckats skruva isär sängramen och en massa lampor. Dammat av hyllor som någon måste hjälpa mig att få ner. De satt lite väl hårt i väggen. Även packat en låda till och dammsugit en massa. Hittade systers pincett under sängen som jag råkade slarva bort för nåt tag sedan och hon blev helt vild. Nå nu är de då inte den hon kommer sakna, utan mig! Hah! Har flyttat datorn så nu står den på en pytteliten byrå och jag sitter på en pall. Nog för att jag alltid sitter på en pall. I natt kommer jag sova på soffan för sängen står på högkant mot väggen och påslakan bäddmadrasser täcke och kuddar är nedpackat. Får rota fram nåt gammalt att dra över mig. De som är kvar nu är alla kökstillbehör och mina kläder. Jösses! Även hitta nåt smart sätt att packa datorn på o lite andra ömtåliga grejjer. Verkligen en mess i mitt rum just nu. Ah!

Ska fixa lite käk och sedan bär de av till jobbet! Tjolaheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0