Fan vad HETT!

Puuuuuh, hetta var de rätta ordet! Och sovmorgon, vad är de? Spelar ingen roll om jag är ledig eller inte för jag kliver upp före fan ändå. Vaknade strax före halv åtta i morse och gissa vad jag gjorde då? Jo jag tog med mig kudden, bakistäcket och en jävligt bra bok och slängde mig i solstolen ute på balkongen. Kunde dock inte ha på mig täcket allt för länge för solen gassade rejält redan på den tidiga timmen. Legat där ute i två timmar nu och stekt. Mmm min bränna blir bara bättre och bättre! Sånt gillar vi. Om två och en halv timme ska jag befinna mig på BO's. Igår lyckades jag komma dit precis när Jonna skulle plocka bort salladsbuffén och allt såg sjukt gott ut så jag bjöd in mig själv på lunch där idag. Förutsatt att jag skulle bli bjuden, såklart. Eftersom Jonna är en väldigt generös tös fick de bli så också. Mmm gratis är gott, visst gumman? Om man bortser från morotskaka. Ååh, lite lätt ångest sådär. Haha.

Nä om man skulle ta och duscha bort all solsvett och fräscha till sig lite. Undra om jag ska ha en blomma i håret idag också? Pikpikpikpik!!111


Kommentarer
Postat av: black mamba

I did´t know that u´re such a good bummer!

2008-06-18 @ 12:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0