WINNERBÄCK!!!!!

Jaaaaaa! Fick ledigt från jobbet! Från 31a juli till 11e augusti. Nu ska jag och Jonna boka biljetter för våran lilla tåg roadtrip. Mysmysmysmys. Men de bästa utav allt. Konserten på Zinkensdamm den 9e augusti i Stockholm! Åh gud, jag längtar ihjäl mig. Övertalade syster och hennes kompis att haka på, de kommer bli grymt. Tänkte dra och hämta ut konsertbiljetterna nu. Lars Winnerbäck FTW!! Har bokat precis! JA JA JA JA! Någon som vet när man bör börja köa för att komma bland de 800 första?



Kommentarer
Postat av: jossan

åh, lyllo dig som ska se honom i sthlm;) jag var ju i göteborg och såg honom i fredas, han var sjukt grym. fast det vet vi ju redan att han är.

men iaf, ja kom dit typ 16.45 å insläppet var 17.00 och jag blev en av 800 första. fast det kanske varierar från stad till stad? jag vet inte:D men att, ska du se han på lulekalaset? :P

2008-07-14 @ 22:33:24
URL: http://tarjajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0