Vilken jävla muffin

Jaha, då hade man avklarat ännu en dag på arbetet! När jag kom hem sådär lagom vid tjugotre käkade jag en sen middag beståendes av fil och banan. Tänkte rota fram något gott.. auum letade i frysen och hittade en ensam övergiven pepparkaksmuffins. Stoppade in den i mikron och när jag skulle ta ut den för att förtära smaskigheten märkte jag att den liksom var flytande. Det var inte muffins, de var köttfärsås. Men vem i hela fridens namn fryser in de i en muffinsform? Måste ha varit min far. Tror det var Emils barnmat eller något. Ska lämna den framme imorgon och skriva en liten lapp om mitt misstag. Undra vem som kommer skratta mest? Kan lova att jag fick mig en rejäl dos av fintter själv.

Kommentarer
Postat av: ewe

Haha lyckat :D

2008-07-07 @ 10:17:52
URL: http://pappersplan.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahahahahha fyfan va klantigt! Men antagligen så är det ju pappa som har gjort de i muffinsformar ^^

2008-07-08 @ 15:53:27
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0