Orättvist!

ONSDAG! Ja, aldrig ska då någonting få vara tipp topp utan minsta störning i kanten. Är man ledig och solen skiner som tusan ska det självklart finnas något att haka upp sig på. Idag vaknade jag med världens förkylningsklump i halsen, mys? Nej, detta går jag inte med på. Får verkligen hoppas att det går över under dagen. Vill inte resa bort och känna mig krasslig. Så nu slutar jag tänka på det helt enkelt. Funderar på att smyga in och väcka min syster, jag vill till stranden! Nu nu nu. För ikväll måste jag tvätta en massor, hämta ut tågbiljett för hemresan, packa, städa, ringa Elisabeth och miljoner saker. Hihi. Är lite smått lycklig ändå. Hade den sjukaste drömmen inatt, om någon. Jag minns dock inte riktigt hur den slutade, kanske verkligheten får dra sista strået.

Hej!


Kommentarer
Postat av: jowjow

ses vi på lasse på zinkens? fick veta idag att min pojkvän bokat biljetter fatta lyckan kommer bli grymt :D <3

2008-07-30 @ 18:53:30
URL: http://modernatankar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0