Onsdagsklubben

Här sitter jag med sömnen i ögonen och dricker lite kaffe. Igår efter jobbet blev det onsdagsklubben Kafelino. Drog ut med Evelina och Maja och det var ju himla kul att träffa Maja igen, länge sen sist. Smockat med folk överallt och jag stötte på bekantskaper lite här och där mest helatiden, vilket gjorde att jag tappade bort E och M och blev smått förvirrad. Men mitt i allt så träffade jag Lisa som jag inte sett på år och dagar. Nästan. Hon var tillbaka från Stockholm och Spanien och gud vet allt. Hon kallade mig för hamburgerEmma och sa att oj vad olik dig du är vilket långt hår du fått och sen påstod hon att jag var vacker. Tackelitack. Tror jag fnissade mest.
Stannade bara i någon timma och sedan prommade city Robin och hans vän hem med mig. Skönt att inte behöva gå hem från stan mitt i natta liksom.

    

lisafisa emmablemma majabajja evelinapina

Kommentarer
Postat av: ewe

men huja människa!

2008-07-25 @ 19:23:47
URL: http://pappersplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0