Sockerpärlor

Pom pom pom! Min hals är fortfarande ett vrak och man skulle kunna tro att jag tillhörde snigelsläktet. Plus att det spränger i mina öron och allt jag försöker äta, smakar ingenting men det är nog lika bra eftersom det går stötar genom hela kroppen när jag försöker svälja. Pang pang pang!!
Kör med lite bamyl koffein och te med honung i till frulle.

Nu är det bara ca sju timmar kvar tills vi ska åka. Jag har suttit hela morgonen och grubblat över vad tusan jag ska packa med mig, vad jag ska ha på mig på tåget, om jag ska orka fixa någon matsäck, sätta in ny musik på mp3n osv osv. Fick ett sms av Elisabeth för en liten stund sen "Hej tjejjer! Vad vill ni ha till frulle imorgon? Våfflor?" Jag menar, hooow cute! Åh jag saknar Bettan, helt klart.

Nej nu måste jag packa och dona, mamma ville att jag skulle följa med och se på någon båt också. Öhm. Jag vill helst sitta inne tills vi ska dra, kurera mig. Dricka te. Hej!






Elisabeth och Jonna! Snart är vi en trio igen! Sötgummor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0