Saturday and im in love

Sitter och dricker te ur världens sötaste kopp. Lagomt fint väder och jag är i toppform. Vaknade för övrigt klockan åtta i morse. Kröp upp i soffan med ett stort täcke och såg på film, Tillsammans är man mindre ensam. Vacker. Jag och Jonna såg LEO igår, riktigt skum rulle de. Alla dog och depressionen var på hög nivå. Vi skrattade mest. Hur lyckas vi alltid med sjuka rullar gumman?

Idag ska bege mig ut på staden och köpa något blommigt. Ibland känner jag mig som en liten blomma. När vi flyttade in på Lövskatan kom Tocke med presenter åt oss. Bland annat fick jag och Jonna varsin kaktus som skulle utgöra våra personligheter. Den ena var taggig och den andra mjuk. Gissa vilken som var till mig? Han har även sagt att vi är som Piff och Puff. Fast vi har inte riktigt klurtat ut vem som skall gå under vem. Hmm, han har sina idéer. Nog om det. Sol blommor second hand kaffe fina människor och allmänt mys väntar. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0