På Lövskatan just nu

God morgon god morgon god morgon! Ser ut att bli strålande väder idag, de gillas. Jag har precis duschat och nu ligger jag i sängen bland rosenlakan. Hur härligt är inte de? Massor. Jonna snusar tungt i sängen bredvid mig så jag passar på att låna hennes laptop lite, hihi. Funderar på att jävlas med henne, typ hämta en hink med iskallt vatten och hälla över henne. Fast, hämden är ljuv, vill inte veta vad hon skulle hitta på mot mig här näst då. Nej, men om en stund ska jag ta och väcka na'. Vi ska på stan och leta en födelsedagspresent åt min mamma som faktist fyller år idag! Grattis lilla söta mamma! Ska hem ikväll på middag och tårta, iih.

Måste bara tillägga att vi var klara med stängningen strax efter tjugotvå igårkväll. Jag känner mig stolt, de har aldrig hänt att de gått så snabbt! Hanna var så himla duktig så jag behövde knappt bossa över na' utan saker och ting blev gjorda ändå. Tipp topp! Är även lite stolt över mig själv för att jag klarade av allt kontorsgöra på egen hand. Hade ingen och fråga så jag fick klura ut allt själv. Nej men det känns kanon! Allt går frammåt, yeey.

Jag mår bra idag plus att jag är leeedig. En dag bara, men det är bättre än inget alls. Nu drar jag igång dagen. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0