NU RESER VI! YEAH!

Åh, regnet öser ner! Jag äter lite fil för att försöka fylla magen med något. De går ganska bra att svälja ner, gör lite mindre ont. Älskade A-FIL! Nu är jag klar med packningen, tror jag. Påtok för mycket med mig, alltid. De går inte att välja, för man vet ju inte vad man kommer känna för att ha på sig alla dagar i olika väder. Bettan sa, ta inte med så mycket du får låna av mig. Jo de låter fint, men vi blir ju inte där helatiden. Shoppa ska jag göra som tusan, men ska försöka spara mig till vi kommer till Stockholm. Beyond retro, Urban outfitters, Weekday, Top Shop och Monki. Såna mysiga butiker som vi inte har här hemma, som jag längtar! Åh ja. Jag längtar till allt. Allt allt. Alla människor jag ser fram emot så mycket att träffa och mmm jaaa. Oj, nu mullrar de som tusan ute också. Kör tåg i åska? Läskigt! Tur att jag har Jonna med mig, baby!
Vi ska ses halv fem på tågstationen, våra mammor vinkar av oss. Hihi, lite sådär som om man vore tolv år. Då åkte jag visserligen inte tåg själv, nä. Första gången var jag femton. Första resan själv, med Evelina och Maja. Haha, minns ni de tjejjer? Spontantrippen till Stockholm. Ojävlar så varmt det var i Cernys etta. Lovar, de är lika varmt här inne i mitt rum. De går inte att vädra direkt heller, ingen spärr på fönstret. Jag smälter. Så mycket som jag smälte ute på gräsmattan tidigare idag. Stekarsolen. Men nu regn åska muller buller. Bulla! Mamma har köpt bullar idag också, mycket transfetter säger jag, skämt o sido. Jag skulle bara säga hejdå sådär, blev visst lite mer än så.

Hejdå i alla fall! Don't miss me! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0