MEN INTE NU!

Pisspisspisspiss piss piss pissigt är de enda ordet. Jag mår fan piss! Jävla förkylning som ska komma nu, just i rättan tid. Eller så inte, verkligen inte och absolut not! Blääh jag har så himla ont. Kan knappt svälja. Sunk! Har gurglat saltvatten och fått i mig honung och nu ska jag snart ta lite sömn på de hela.

Har vistast ute i solen hela långa dagen också. Tror minsann de har satt sina spår. Mycket bra. Har även fått mig ett samtal med Bettan som ligger hemma i Öret och väntar på oss med världens influensa. Vi kanske måste kurera oss hela helgen? Nej gud, så ska de minsann inte bli!
En sväng på stan med syster där vi råka stöta på farmor som gav mig en slant och för den köpte jag mig en ny bikini. Med körsbär. Sött. Sola på floras och en fika på Roasters. En cykeltur till Robin, lite skitsnack och sådär. Massa läsning på balkongen, hämtat ut tågbiljetter och sen lite mer läsning på balkongen. Nu är jag helt slut. Nu blir det sömn. Får packa och städa imorgon.

good night and sleep tight, you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0