lite luddigt, men vafan

Hejjhej morrn morrn o allt. Jag har sovit massor med timmar inatt och känner mig rätt pigg och utvilad nu. Sitter här i lugn och ro och dricker nybryggt kaffe. Gammal kaffebryggare från femtiotvå. Lyssnar på Lasse och försöker förstå. Fast vad vet jag inte. Vet jag någonsin något? Orka bli djup. Äh!

Igår trotsade jag min trötthet och drog på mig min snygga sh wct jacka och promenixade ut. Hamnade på Kvantum och oj hej någon bekant jobbade visst. Hej läget med dig jo tack jävligt trött tss du springer ju runt och är ledig ledig vafan nej jag har redan jobbat tio timmar idag jag klev upp halv sex ojdå då hade vi inte ens kommit hem haha vadå kommit hem från vadå ja men krogen och efterfesten va vadå varför var ni ut igår vad var det för speciellt igår då jo du vet det var lördag. LÖRDAG?! herregud var det, är de söndag idag omg jag trodde det var torsdag fan vad förvirrad jag blir jag skojjar inte jag trodde verkligen det kanske dags att vakna verkar som det ska du ha en mjukglass nej tack de är bra jo kom igen nej nej det är bra jo men jag bjuder välj här ja men okejdå jag tar en med massa noisettesås okej mmmmmm tack varsegod hoppas de smakar smaaajl jo de hoppas jag med vi kanske ses hej

dimmigt och obegripligt jotack
min glass var god och jag promenerade jättelångt
bort bort bort och funderade
tills jag nästan var hemma men farmor såg mig från sin balkong och vinkade upp mig
söta farmor jag har inte hunnit hälsa på dig förlåt
hur som helst satt jag där i några timmar och surrade med na'
sen gick jag hem och sov

idag ska jag och luncha med evelina. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0