Idag igår söndag onsdag

Dagarna bara springer iväg, jag vet knappt vart dem tar vägen. Är det verkligen fredag idag? Igår var det söndag för mig. I onsdags firade vi våran chef som fyllde 23. Jag var klädd i en benvit sommarklänning med brodyr och pärlor. Bikini, blommig sjal och hjärtan i öronen. Sött. Jag och Johan promenerade hela vägen upp till Porsöberget, tog en hel timme och soligt och varmt var de. Grillparty och en massa trevligt folk. 90 procent Maxare men kul för det. Efter mat och en herrans massa vin, öl och drinkar bar de av i taxi mot färjan. Solen var med oss och humöret lika så. Där satt vi fram tills 02 då båten stängde. Jag vet inte riktigt hur mycket jag blev bjuden på, men kanske en gnutta för mycket. Jag och ett gäng drog vidare på efterfest hos en snubbe och där fortsatte vi kalaset och avslutade med lite makaroner. Alla somnade i en hög frammåt morgonen, några timmar senare tog jag mina skor i handen och gick hem. Finns bara ett ord för igår. Bakis. Bakfylleångest. Till tiotusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0