Galenskap

Mitt rum är fortfarande en mess och de står tomma glas mest överallt. rövar lyaaa. De är inte alls så som man kan tro, nejdå. Här har det minsann inte varit någon fest, inte på långa vägar. Möjligtvis att jag har varit lat och barabetat igenom hälften av mina grejjer som ligger ouppackade. Jag njöt så mycket av ledigheten igår så de ryckte i ögonlocken. De blev en riktigt lång lunch på Jonnas jobb med Evelina. Andrea svängde även förbi och berättade om resan och barskolan i Spanien. Mys.

Var världens tokregn igår, som havet på marken. Man kunde säkert se maskarna, uhu. Jag och syster bokade tågbiljetter åt henne och Sara. Hennes poolare. Helt galet vad priserna åkte upp o ned lite sådär så vi blev nervösa och sprang omkring och försökte boka på olika datorer ja rörigt men tillslut fick vi de billigaste som var dyrt nog ändå. Mamma var så snäll och åkte in till jobbet trots att hon semestrar, för att boka hotell åt oss. De blir tre nätter på de nyaste Clarion Hotel! Galet nice. Nu är det bara hemresan kvar att boka, de tråkigaste.

Gårkvällen avslutades med ett glas rött och massa choklad, yum? jojojo.


Nu är syster påväg till stugan, fusk fusk fusk. Pappa fyller år idag GRATTIS PAPPA! :) Gammelpappi. Jag köper en present senare. Ikväll äre jobb men ett relativt soft pass från 17 till 22. Jag stänger med Elin. KULJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0