Flytt och biljetter

Trots min ofantliga baksmälla igår var jag tvungen att hjälpa till och flytta. Herrejösses vad de flyttas. Nu bor jag slutligen tillsammans med min mor och syster igen, och även mammas snubbe. Ah trevligt och så fint här. Har dock inte hunnit packa upp något ännu eftersom jag stöp i sängen igårkväll direkt efter sista kartongen var uppburen. Idag har jag varit på jobbet från 09 till 1930. Roligt nog. Dock var det möte på morgonen och jag och Lina hade en timme kvar innan vi skulle skutta in och jobba så vi köpte oss en kulglass och stekte en stund i solen utomhus. Men det roligaste idag måste nog vara att jag precis har bokat min och Jonnas tågbiljett ner till Örebro. Sprang faktist ner till Preem och hämtade ut dem också. Åh jag längtar som tusan. Har nu både tågbiljett och konsertbiljett till Winnerbäck. Kan inte bli bättre! Åhåhåhåh! Känns verkligen som att jag behöver de här, en liten semester i goda vänners lag.

Nu behöver jag sömn för imorgon äre jobb igen. 0730 till 18, för den som ville veta. Desamma på söndag. Jag är trött. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0