Feeling greeeejt!

Hejhejhej! Jösses vilken vecka det har varit. Jag har jobbat som galne Gunnar mest helatiden. Tror jag fått ihop 42 timmar på bara fyra dagar, det är inte lite. Inte så konstigt att jag somnat som en stock när jag klivit innanför ytterdörren om kvällarna. Tufft har det varit, men riktigt kul! Går så himla bra på jobbet så jag känner mig nöjd. Nu har jag ledigt i helgen och inga direkta planer alls. Eller ja, visst har jag saker som är på gång, men inget bestämt. Ikväll tänkte jag ta det riktigt lugnt och hyra lite film och mysa. Imorgon har Johan bjudit med mig på värsta hålligånget ute på Westernfarm i Boden. De lär vara grymt och riktigt roligt, dock vet jag inte om mitt festhumör är på topp. Känner mest för lugn och ro. Hoppas på lite sol imorgon så man kan bättra på brännan, som knappt existerar doh. Hur som helst, vi får se vad som sker! Tjolahopp!





På Lövskatan, dagen efter inflytten. Påväg ut på stan med Evelina och Sanna. En bild jag inte tokler på dessutom! Pöh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0