Bad i blom

Mest av allt vill jag bara lägga mig ner och somna med bums. Hajjar ni hur trött man blir av att kliva upp halv sex, cykla till jobbet, jobba i tio timmar och sedan cykla hem. När man väl kommit in genom dörren har tretton timmar av dygnet redan gått, hejja. Varav alla dessa timmar på jobbet då man kutar runt konstant utan vila. Jo en rast på trettio minuter, hinner kanske sitta i femton. Ah, ja. Hårt liv som alltid. Igårkväll somnade jag nästan i farstun. Nä, men klockan åtta. Bla bla bla Emma gnäller. Nej, tänkte bara göra klart här för mig själv att de är ett hårt och slitsamt jobb jag har. Min rygg är trasig och mina ben helt matta. Mitt rum är ett kaos av flyttkartonger och prylar överallt, när ska jag hinna dona irodning med de då? Åhåhåhåhhhhh. Nåväl. Imorgon är jag ledig, jag är lycklig! Får ta tag i grejjerna då.

Går mest bara och väntar på att det ska bli den 31a juli. Hur underbart ska de inte bli? Jag och Jonna på tåg roadtrip genom Sverige. Värt värt värt värt. Elva dagars semester och jag reser runt på varenda en. Hihi. Vet ni! En annan grej.. Idag när jag cyklade hem tog jag sommarens första dopp. Varmt som tusan och vattnet såg inbjudande nog ut. Slängde av mig kläderna och skuttade i från en liten brygga. Jag tyckte minsann att mina blommiga underkläder dög att plaska i. Var väl knappast någon som såg, kanske en mås?

tröttelitröttttt men hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0