allt som är rött

Sitter och dricker lite fulvin finvin rödvin och lyssnar på Maia Hirasawa. Mina naglar har precis blivit rödmålade. Jag skulle behöva ett par röda skor till min nya vita toksöta klänning. Lite sent påtänkt nu, de med röda skor. Dagen har spenderats tillsammans med Systrarna Jensen. Jag har fyndat den coolaste resväskan. Gammal femtiotals modell med låsspännen. Mmmmm älskar den redan! Kanske den får hänga med på tågtrippen? Lite otymplig att bära, ja det må hända. Iiih. Nu blir det lite mat och sedan är det bara att göra sig i ordning inför kvällens bravader. Blir att sitta nere vid stranden med fina människor och dricka gott och mysa. Tror det blir härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0