Torsdag 3/1

Idag känner jag mig riktigt duktig. Har städat, dammsugit, diskat, gått ut med hunden o tjofaderitta! Sedan blev det fixa och trixa och bussen mot stan. Jag och Jonna gick runt en sväng och drog sedan upp till henne och glodde igenom bilderna från nyårsafton. HAHAHAHA! Är de ända rätta ordet för dem, herreguuud!

Sen drog vi iväg till Edvin och lirade kort och yatzy och drack några koppar te. Nu är jag hemma och jag har jävligt ont i ryggen och halsen. Skit skit skit. Blir nog inget party i helgen.. man kanske skulle passa på att ta de lite lugnt. Men de får vi ju se när helgkvällarna stundar till!

Och en annan sak, min jävla IPOD är borta. Den försvann på nyår. Antingen har jag supit bort den eller så var det nån tattare som snodde den. Min mössa är också kaputt. Mamma tyckte synd om mig så jag fick pengar till en ny. Nu klär jag i svart.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0